Zeer goed de lagen in mijn krullen geknipt.Erg tevreden
Styling door Tara
Ranoe•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dochter en moeder weer helemaal happy na een knipbeurt 😊
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a great experience! Looking forward to coming back soon!
Styling door Makay
Ana•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne warme ontvangst met een kop thee, duidelijke uitleg aantal invlechten en waarom ze bepaalde producten erin moeten. Het was alsof ik daar al jaren kom :)