Fijne salon met aardige mensen. Erg blij met het resultaat.
Styled by Yolanda
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Super fijn behandeld zoals altijd. Goede klantenservice en erg zorgzaam. Love it!
Styled by Tara
Devika•over 3 years ago
Verified review
Altijd gezellig en weer super blij met me kleur!
Styled by Makay
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Mijn haar is echt supergoed geknipt. Ik heb véél meer krullen en volume, ik ben superblij met het resultaat.
Makay was ook heel vriendelijk en de massagestoel bij het harenwassen is ook geweldig!
Styled by Makay
Tess•over 3 years ago
Verified review
heel blij met hoe mijn krullen geknipt zijn, ze snapte ook goed wat ik bedoelde. kom zeker terug