Vriendelijk en attent. vakkundig voor knippen van ook baard en snor.
Styled by Tara
HANS•over 3 years ago
Verified review
Ik kom hier nu al een aantal jaren. Het is een fijne salon met hele deskundige kapsters.
Styled by Makay
Mirjam•over 3 years ago
Verified review
Uitstekend geknipt in een rustige, gemoedelijke omgeving. De verzorging is optimaal en er wordt goed meegedacht hoe je je kapsel wilt hebben.
Ik kom zeker terug.
Styled by Yolanda
Robert•over 3 years ago
Verified review
Super blij met me nieuwe kapsel, ben voor de curtain bangs gegaan. Mijn haar is weer heel mooi geverfd.
Styled by Makay
Lisbeth•over 3 years ago
Verified review
Beste krullenkapper, superfijne en relaxte sfeer. Feestje om er te zijn!