Vriendelijk en attent. vakkundig voor knippen van ook baard en snor.
Styling door Tara
HANS•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier nu al een aantal jaren. Het is een fijne salon met hele deskundige kapsters.
Styling door Makay
Mirjam•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend geknipt in een rustige, gemoedelijke omgeving. De verzorging is optimaal en er wordt goed meegedacht hoe je je kapsel wilt hebben.
Ik kom zeker terug.
Styling door Yolanda
Robert•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met me nieuwe kapsel, ben voor de curtain bangs gegaan. Mijn haar is weer heel mooi geverfd.
Styling door Makay
Lisbeth•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste krullenkapper, superfijne en relaxte sfeer. Feestje om er te zijn!