Great Saloon!
I have some trust issues when it comes to my hair.
As an expat I am really happy to have found a saloon and of course Tara, I can trust.
We had a really nice conversations as well.
Fully recommend going there!
Styled by Tara
Michael•over 3 years ago
Verified review
Prima geknipt, goeie sfeer
Styled by Makay
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Goed geknipt door een vriendelijke dame!
Ik kom zeker terug
Styled by Makay
Christianne•over 3 years ago
Verified review
Altijd fijn om hier te zijn! Deskundigheid,kwaliteit en vriendelijkheid!
Hartelijk dank weer Tara!
Gr Radjni Dijkstra
Styled by Tara
Radjni•over 3 years ago
Verified review
Yolanda was erg lief. Ze heeft mijn haar heel mooi geknipt