Great Saloon!
I have some trust issues when it comes to my hair.
As an expat I am really happy to have found a saloon and of course Tara, I can trust.
We had a really nice conversations as well.
Fully recommend going there!
Styling door Tara
Michael•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt, goeie sfeer
Styling door Makay
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt door een vriendelijke dame!
Ik kom zeker terug
Styling door Makay
Christianne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om hier te zijn! Deskundigheid,kwaliteit en vriendelijkheid!
Hartelijk dank weer Tara!
Gr Radjni Dijkstra
Styling door Tara
Radjni•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Yolanda was erg lief. Ze heeft mijn haar heel mooi geknipt