Er wordt bij Hair Treatment goed naar je wensen geluisterd en tevens goed naar gehandeld, het heeft een mooi resultaat opgeleverd en de medewerker was erg aardig.
maarten•about 2 years ago
Verified review
Altijd gezellig, en zeer tevreden
sandra•about 2 years ago
Verified review
Ik vond het een prettige behandeling en mijn haar voelt gezonder.
Styled by Cynthia•Ladies' Haircut & Blow Dry
Daniëlle•about 2 years ago
Verified review
Alles naar wens, vriendelijk en goed.
Johannes•about 2 years ago
Verified review
Cynthia is een goede kapster. Ze knipt goed, maar ook verven en hyghligts is altijd perfect. Altijd heerlijke koffie erbij. Van mij krijgt Hair treatment een dikke tien!