Er wordt bij Hair Treatment goed naar je wensen geluisterd en tevens goed naar gehandeld, het heeft een mooi resultaat opgeleverd en de medewerker was erg aardig.
maarten•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig, en zeer tevreden
sandra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een prettige behandeling en mijn haar voelt gezonder.
Styling door Cynthia•Vrouwen - knippen en föhnen
Daniëlle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles naar wens, vriendelijk en goed.
Johannes•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Cynthia is een goede kapster. Ze knipt goed, maar ook verven en hyghligts is altijd perfect. Altijd heerlijke koffie erbij. Van mij krijgt Hair treatment een dikke tien!