Cynthia is een vriendelijke en bekwame kapster. Voel me altijd welkom en relaxed in de salon en ze luistert echt naar wat ik met m’n haar wil, en zet dat vakkundig om.
Sofie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden over mijn haar en dat ben ik niet snel. Ze weet wat ze doet en wat ook fijn is is dat het altijd gezellig is. Top salon :)
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Cynthia is gewoon de beste👍👍
Farida•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden zoals altijd 😁
Beau•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Op tijd, snel, gezellig. Altijd goed geknipt. Nette salon.