Goede vriendelijke service. Liep tevreden met m'n paarse haar de zaak weer uit!
denise•almost 5 years ago
Verified review
Prima geknipt en gezellig gekletst
claudia•almost 5 years ago
Verified review
Dik tevreden, ze luistert goed naar je wensen, denkt mee over je haarproblemen. Vriendelijk en je zit daar rustig, dat is fijn als je hersenletsel hebt.
andrea•almost 5 years ago
Verified review
Altijd goed
Mariska•almost 5 years ago
Verified review
Zeer tevreden. Kijken wat de zilver shampoo gaat doen, en fijn mijn eigen krullen terug.