Goede vriendelijke service. Liep tevreden met m'n paarse haar de zaak weer uit!
denise•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt en gezellig gekletst
claudia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dik tevreden, ze luistert goed naar je wensen, denkt mee over je haarproblemen. Vriendelijk en je zit daar rustig, dat is fijn als je hersenletsel hebt.
andrea•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed
Mariska•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden. Kijken wat de zilver shampoo gaat doen, en fijn mijn eigen krullen terug.