Gezellige salon..Vriendelijke kapster die weet wat ze doet en advies kan geven
Corina•almost 6 years ago
Verified review
Heel goede ervaring. Ze is een heel leuk persoon en heeft mijn haar perfect geknipt!
Paul•about 6 years ago
Verified review
Heel tevreden!
Chantal•about 6 years ago
Verified review
Gezellige meid en een topkapster!
Mariska•about 6 years ago
Verified review
Fijn dat het op afspraak is, je hoeft dus niet een uur te wachten voor je aan de beurt bent. Fijne persoonlijke aandacht en mijn haar is precies zo geknipt als ik het graag wilde hebben. TOP!