Gezellige salon..Vriendelijke kapster die weet wat ze doet en advies kan geven
Corina•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goede ervaring. Ze is een heel leuk persoon en heeft mijn haar perfect geknipt!
Paul•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!
Chantal•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige meid en een topkapster!
Mariska•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn dat het op afspraak is, je hoeft dus niet een uur te wachten voor je aan de beurt bent. Fijne persoonlijke aandacht en mijn haar is precies zo geknipt als ik het graag wilde hebben. TOP!