Ik had een weave advies afspraak, eerlijk en professioneel advies over wat wel en niet past bij mijn haar.
Anne-Marie •over 2 years ago
Verified review
Blij met de aandacht voor een coupe die bij me past. Helemaal blij!
Gerda•over 2 years ago
Verified review
Mijn beschadigde haar is na een behandeling bij Barbara weer super mooi geworden. Met de juiste adviezen helpt ze je het daarna thuis op de juiste manier te onderhouden. Heel fijn.
Charmaine •over 2 years ago
Verified review
Mooi geknipt en in model gebracht! Ik kom zeker nog eens terug.
Lisette•over 2 years ago
Verified review
Hier geweest om mijn haar te laten krullen voor een optreden. Heel fijn geholpen en mooie krullen gezet!😊