Heel erg blij met mijn nieuwe look , dankzij Barbara. Wat een leuke knappe dame. Leuke reacties van mijn omgeving. Men vroeg meteen naar welke kapper ik ga.
Henriette•over 2 years ago
Verified review
Topkapster! Ik kom vanuit Utrecht speciaal voor haar naar Zwolle. Doet wat je wil en weet wat er kan met je haar.
Karin•over 2 years ago
Verified review
Super goed geknipt! ik was er voor de 2e keer en wederom zeer tevreden. Gezellig sfeertje.
Styled by Barbara•Hair colouring
Anne Mieke•over 2 years ago
Verified review
Mooi geknipt, Ik kom zeker terug!
Elise•over 2 years ago
Verified review
Barbara denkt met je mee en ben echt super blij met het eindresultaat!