Het was mijn eerste bezoek aan Lisa, maar zeker voor herhaling vatbaar. Ik werd heel gastvrij ontvangen en binnen de kortste keren zaten we te praten alsof we elkaar al jaren kenden. Ik voelde me meteen thuis.
Ze heeft eerst mijn haar uitgebreid bestudeerd, daarna lekker gewassen (met massagestoel!) en vervolgens prachtig geknipt en gedroogd. Kortom: een aanrader!
Styled by Lisa•Ladies' Haircuts
Judith•3 months ago
Verified review
Always happy to see Lisa and to have a refresh! Bedankt!!!
Styled by Lisa•Ladies' Haircuts
Katherine•3 months ago
Verified review
Goede ervaring
Styled by Lisa•Men's Haircut
Onno•3 months ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Lisa en elke keer ga ik zeer tevreden naar huis. Dank weer!
Styled by Lisa•Ladies' Full Head Colouring
Fannie•3 months ago
Verified review
Had a great haircut. Lisa really knows how to cut my hair