Hele lieve medewerkers met veel kennis over het vak. Ik heb goed advies gekregen met mijn gezondheid voorop gesteld. De zaal heeft een mooie en schone uitstraling. Zeker een aanrader!
Fadoua•over 5 years ago
Verified review
Zoals altijd weer super goed en vriendelijk geholpen :)
Faten•over 5 years ago
Verified review
Toppp! Heel goed geholpen
Samia•over 5 years ago
Verified review
Super lieve medewerkers en de behandeling zelf was echt top!