Hele lieve medewerkers met veel kennis over het vak. Ik heb goed advies gekregen met mijn gezondheid voorop gesteld. De zaal heeft een mooie en schone uitstraling. Zeker een aanrader!
Fadoua•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer super goed en vriendelijk geholpen :)
Faten•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppp! Heel goed geholpen
Samia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve medewerkers en de behandeling zelf was echt top!