Super tevreden over de salon, de medewerkers en het eindresultaat van mijn haar. Mooi geknipt en de kleur is heel gaaf geworden. Heb eindelijk weer een nieuwe kapper gevonden waar ik zeer tevreden over ben.
Styled by Zayra•
Ladies' HaircutsShow all…
Jaimi•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Astrid is een zeer vakbekwame kapster die mijn haar steeds in een prima vorm weet te knippen.
De sfeer in het kapsalon is gemoedelijk , de afspraken verlopen ook correct en zorgvuldig .
Styled by Astrid•Ladies' Haircuts
Elisabeth•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Het voelt fijn en vertrouwd om er te komen. Ze denken altijd met je mee en willen ook dat je tevreden de deur uitgaat. Ze zijn altijd gemotiveerd. Waar vind je dat nog. Aanrader.
Ladies' Root ColouringShow all…
Esther•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super top weer
Styled by Larissa•Curly Haircut
Soumia•almost 2 years ago
Verified review
Zayra luistert heel goed naar wat je wil. Ze weet precies wat ze doet en hoe ze een bepaald effect kan bereiken. Ik sta ervan versteld hoe goed mijn haar nu zit. Ik word blij van elke toevallige blik in de spiegel en ik krijg veel complimenten.