Super tevreden over de salon, de medewerkers en het eindresultaat van mijn haar. Mooi geknipt en de kleur is heel gaaf geworden. Heb eindelijk weer een nieuwe kapper gevonden waar ik zeer tevreden over ben.
Styling door Zayra•
Vrouwen knippenToon alles…
Jaimi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Astrid is een zeer vakbekwame kapster die mijn haar steeds in een prima vorm weet te knippen.
De sfeer in het kapsalon is gemoedelijk , de afspraken verlopen ook correct en zorgvuldig .
Styling door Astrid•Vrouwen knippen
Elisabeth•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het voelt fijn en vertrouwd om er te komen. Ze denken altijd met je mee en willen ook dat je tevreden de deur uitgaat. Ze zijn altijd gemotiveerd. Waar vind je dat nog. Aanrader.
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Esther•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super top weer
Styling door Larissa•Krullen-knippen
Soumia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zayra luistert heel goed naar wat je wil. Ze weet precies wat ze doet en hoe ze een bepaald effect kan bereiken. Ik sta ervan versteld hoe goed mijn haar nu zit. Ik word blij van elke toevallige blik in de spiegel en ik krijg veel complimenten.