Zayra heeft me goed geadviseerd in de mogelijkheden en was eerlijk en duidelijk wat beter niet te doen. Heb goed advies gekregen en het was een allround prettige ervaring. Ik ga zeker terug!
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
ingrid•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professionele kapsters!!
Gastvrij! Meedenkend!
Styling door Jaimy•Föhnen / Stylen
Mila•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne ervaring. Altijd naar wens en er wordt goed naar je geluisterd.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Bobby•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zayra heeft mijn haar zeer goed geknipt en het was ook nog eens super gezellig om met haar te praten.
Leuke spontane vrouw.
Styling door Zayra•Mannen knippen
Jeffry•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik was weer heel tevreden over mijn bezoek aan de kapper.