Heel erg tevreden over de behandeling. Ik kom zeker terug!
Kleuren - volledigToon alles…
Layla•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste bezoek bij deze kapsalon en ik werd gelijk vriendelijk ontvangen met drinken en een koekje, veel advies over hoe mijn haar het beste behandeld kon worden en bij weggaan zat mijn haar beter dan de foto die ik als voorbeeld had laten zien. Echt een aanrader.