Mijn dochtertje werd heel goed en leuk geadviseerd naar de mogelijkheden van een bob. Geen haastige beslissingen, bij elke stap werd er goed naar gekeken. Ze vond haar bob zo leuk en werd er zo blij van.
We gingen naar huis met de leukste kapsel en een hele leuke ervaring.
Styling door Jaimy•Meisjes knippen
Caroline•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een Topkapster, ik ben top geholpen en wat een goede sfeer in de salon. Ben erg goed geholpen, ze weet precies wat ik bedoel en hoe ik het wilde hebben….. ik zeg Toppertje
Styling door Jaimy•Highlights - half hoofd
Elly•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Loved the haircut. She understood what I wanted and did exactly that. Very professional and friendly.
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Disha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gezellige kapsalon waarbij de kapsters de tijd voor je nemen en je goed adviseren over haarproducten.