Geweldig, echt top top top! Er wordt altijd zo goed met je meegedacht. Ze kijken niet alleen naar wat nu goed staat, maar ook naar hoe je haar op de lange termijn gezond blijft en je kleur mooi behouden blijft. Altijd een fijne ervaring!
Styled by Jaimy•Ladies' Full Head Colouring
Yousra•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
ik kom al ongeveer anderhalf jaar bij deze salon en wordt geholpen door Astrid. Ben er erg tevreden
Ladies' Half Head HighlightsShow all…
Romy•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Vriendelijk ontvangen, prettig geholpen. altijd fijn bij deze kapper.
Ladies' HaircutsShow all…
Gwen•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Wederom naar tevredenheid geknipt. Tot de volgende keer.