Geweldig, echt top top top! Er wordt altijd zo goed met je meegedacht. Ze kijken niet alleen naar wat nu goed staat, maar ook naar hoe je haar op de lange termijn gezond blijft en je kleur mooi behouden blijft. Altijd een fijne ervaring!
Styling door Jaimy•Kleuren - volledig
Yousra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
ik kom al ongeveer anderhalf jaar bij deze salon en wordt geholpen door Astrid. Ben er erg tevreden
Kleuren - volledigToon alles…
Romy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk ontvangen, prettig geholpen. altijd fijn bij deze kapper.
Vrouwen knippenToon alles…
Gwen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wederom naar tevredenheid geknipt. Tot de volgende keer.