Het zetten van de highlights zijn weer mooi gelukt. Precies zoals ik het hiervoor had. Fijn!
Styling door Zayra•Highlights - half hoofd
Kim Chi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wij zijn zoals altijd super geholpen! Een aanrader voor iedereen.
Styling door Jaimy•Jongens knippen
Agnieszka•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik verliet positief de salon maar zag thuis dat mijn haar 2 verschillende kleuren heeft. Dit is niet eerder hier gebeurd maar ben er niet tevreden mee. Ziet er niet goed uit.
Styling door Jaimy•Highlights - half hoofd
cm•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top
Kleuren - volledigToon alles…
Anneke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Superfijne knipbeurt gehad, gezellige salon. Persoonlijke en fijne sfeer. Hele ervaren kapsters met oog voor detail.