Altijd een goed advies en gezellige ontvangst. Ze luisteren goed naar jouw wensen en gevrn gepast advies.
Daarnaast os het altijd gezellig
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
Sandra•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben nog nooit ontevreden thuis gekomen, de kapsters zijn erg aardig jonge vrouwen, en ik geniet altijd met volle teugen van het masker dat ik er altijd bij boek
Ladies' HaircutsShow all…
Corrie Hulsker•about 2 years ago
Verified review
Ze zijn altijd vlug en het resultaat is altijd naar wens
Styled by Gwen•Braids
Cora•about 2 years ago
Verified review
Hele fijne kapper! Er word goed naar je geluisterd en meegedacht. Ik kom zeker terug
Styled by Gwen•Ladies' Full Head Colouring
Suzanne•about 2 years ago
Verified review
Top, zoals altijd vakkundigheid voorop bij Larissa . En tevreden naar huis . Tot de volgende keer 😉