Altijd een goed advies en gezellige ontvangst. Ze luisteren goed naar jouw wensen en gevrn gepast advies.
Daarnaast os het altijd gezellig
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Sandra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben nog nooit ontevreden thuis gekomen, de kapsters zijn erg aardig jonge vrouwen, en ik geniet altijd met volle teugen van het masker dat ik er altijd bij boek
Kleuren - volledigToon alles…
Corrie Hulsker•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zijn altijd vlug en het resultaat is altijd naar wens
Styling door Gwen•Invlechten
Cora•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapper! Er word goed naar je geluisterd en meegedacht. Ik kom zeker terug
Styling door Gwen•Kleuren - volledig
Suzanne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, zoals altijd vakkundigheid voorop bij Larissa . En tevreden naar huis . Tot de volgende keer 😉