I was very happy with my haircut and I would definitely come back here again.
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Alex•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Always get the best haircut here, Zayra gives great advice and thinks along with your wish.
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Yenti•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super happy with the results of my balayage. Great advice and execution.
Styling door Zayra•Balayage
Yenti•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jaimy is altijd lief geweest en heeft mij goed geholpen. Helaas verpesten de 2 oude vrouwen het voor de rest, wat ik ook uit andere reviews haal. Ze hebben een oordelende, negatieve houding die niet bij hun zou moeten passen... Er werden altijd opmerkingen gemaakt of mij scheef aangekeken wanneer ik niet voor een OPTIONELE betaalde wasservice koos. Laatste keer kreeg ik als reactie: “dan mag je zelf je haar uitkammen”. Mijn haar is gezond door mijn eigen verzorging. Praat je zo tegen klanten?
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Deb•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapperszaak, goede sfeer en altijd tevreden met het resultaat.