Vriendelijk en vakkundig.Duidelijk overleg wat ik wou en wat zij ging knippen.
Kreeg ook drinken aangeboden Snel klaar met mijn korte koppie 😂
Kom zeker nog een keer terug
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Jolanda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne sfeer. Goed bereikbaar. Goede kapsters. Dank je wel.