Goed advies en goede knipbeurt gehad voor mij en mn 2 zoontjes.
Boys' HaircutsShow all…
Dheeraj•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Geweest voor krullen knippen en geen spijt van! Nu paar dagen verder, haren gewassen en mijn haar/krullen voelen gezond en licht. Geholpen door Larissa. Hele fijne ervaring. Gaf ook heel veel tips. Kom hier graag terug!
Styled by Larissa•Curly Haircut
Soumia•about 2 years ago
Verified review
heel lief en aardig en me haar zit weer prima
Styled by Gwen•Men's Haircut
wim•about 2 years ago
Verified review
Altijd heel fijn geholpen en heel blij met het resultaat!!