Goed advies en goede knipbeurt gehad voor mij en mn 2 zoontjes.
Mannen knippenToon alles…
Dheeraj•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweest voor krullen knippen en geen spijt van! Nu paar dagen verder, haren gewassen en mijn haar/krullen voelen gezond en licht. Geholpen door Larissa. Hele fijne ervaring. Gaf ook heel veel tips. Kom hier graag terug!
Styling door Larissa•Krullen-knippen
Soumia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
heel lief en aardig en me haar zit weer prima
Styling door Gwen•Mannen knippen
wim•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel fijn geholpen en heel blij met het resultaat!!