Voor het eerst hier geweest. Vriendelijke ontvangst. Goed geknipt door Larissa. Ze luisterde goed naar mijn wensen. Zeer tevreden. Ik ga zeker terug.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Christine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Full head highlights. Ben erg blij met het resultaat, super lieve meiden xx
Styling door Larissa•
Kleuren - volledigToon alles…
Soraya•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
mooie salon en er wordt goed geluisterd en meegedacht.
Styling door Zayra•
Highlights - half hoofdToon alles…
marrit•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapster en een hele gezellige en spontane meid.
Mijn haar heel leuk geknipt, alleen de volgende keer laat ik het wel boven (iets) korter knippen, want normaal gesproken laat ik het ook (iets) korter knippen.
Styling door Zayra•Mannen knippen
Jeffry•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met vriendelijke kapsters. De meiden denken mee en geven goede tips.