Nog steeds jammer dat je maar een optie kunt kiezen. Ja, ze is deskundig, maar ook getalenteerd, meelevend en ze heeft humor. De salon is ook nog eens sfeervol. Ik liep met mijn leuk gekapte hoofd naar buiten!
Styling door Jaimy•
Highlights - half hoofdToon alles…
Wil•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super geholpen en super gezellig personeel
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Sander•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wederom goed geknipt en een goed en duidelijk plan gemaakt voor wat betreft het verven van mijn haar.
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Kitty•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een aanrader om hier je haar te laten knippen. Degelijk advies.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Brian•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, I love my haircut and it turned out exactly as I wanted it. Great consultation as well!