Deze kapsalon overtreft keer op keer mijn verwachtingen! De dames zijn vriendelijk en bekwaam, en de sfeer is altijd gastvrij. Ik loop altijd weg met een glimlach.
Styled by Zayra•Ladies' Root Colouring
Yousra•over 2 years ago
Verified review
👍👍👍👍👍ben weer super goed geholpen ben bl8j met het resultaat
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
Diana•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Vriendelijke meiden en een meer dan prima kapsel! Wat wil ik nog meer?
Styled by Larissa•
Ladies' HaircutsShow all…
Ivon•over 2 years ago
Verified review
Fijne ervaring eerste keer bij deze salon.
Styled by Zayra•Ladies' Haircuts
Annabelle•over 2 years ago
Verified review
Nieuwe afspraak voor over 5 weken is al gemaakt. Dus dat zegt genoeg over mijn tevredenheid.