Deze kapsalon overtreft keer op keer mijn verwachtingen! De dames zijn vriendelijk en bekwaam, en de sfeer is altijd gastvrij. Ik loop altijd weg met een glimlach.
Styling door Zayra•Kleuren - uitgroei
Yousra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
👍👍👍👍👍ben weer super goed geholpen ben bl8j met het resultaat
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Diana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijke meiden en een meer dan prima kapsel! Wat wil ik nog meer?
Styling door Larissa•
Highlights - half hoofdToon alles…
Ivon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring eerste keer bij deze salon.
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Annabelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nieuwe afspraak voor over 5 weken is al gemaakt. Dus dat zegt genoeg over mijn tevredenheid.