altijd gezellig en word er altijd fijn geholpen. Sinds een jaar vaste klant en dat gaat zeker zo blijven!!! Ik kom eigenlijk altijd bij Astrid en word altijd fijn en goed door haar geholpen.
Styling door Astrid•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Romy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het lijkt misschien overdreven, alles 5 sterren, maar het is werkelijk een geweldige kapsalon met professionele kapsters in een goede sfeer. Ook gebruiken en verkopen ze goede producten, waar je deskundig advies bij krijgt.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Dionies•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Blij met het resultaat en goed advies gekregen
Styling door Larissa•Highlights - T-section
Maria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er al zo lang, nooit ontevreden het pand verlaten!