Zoals altijd weer goed geholpen. Je voelt je echt op je gemak in deze kapsalon.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Emile•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden over mijn behandeling en vriendelijk personeel. Ik kom hier nu al enkele jaren
Styling door Astrid•Vrouwen knippen
Wendy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima geknipt en heerlijke masker behandeling gehad.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Rene•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er hangt een fijne sfeer en zeer klantvriendelijk. Mellanie luisterde goed naar mijn wensen waardoor het resultaat helemaal perfect was.
Kom zeker terug!