Mijn dochter van 3.5 kwam voor het eerst bij de kapper. De kapster was vriendelijk, deed zachtjes met de haren van mijn dochter en stelde zelf voor de eerst geknipte plukken mee te geven in een glazen flesje om thuis te bewaren.
Meisjes knippen
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
very nice experience
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Vicky•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend blij met mijn haar, Larissa knipt altijd naar hoe ik het wil en ik vertrouw haar volledig!
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Kitty•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt door Jaimy. Ik kon meteen door naar feestje.