Mijn dochter van 3.5 kwam voor het eerst bij de kapper. De kapster was vriendelijk, deed zachtjes met de haren van mijn dochter en stelde zelf voor de eerst geknipte plukken mee te geven in een glazen flesje om thuis te bewaren.
Girls' Haircuts
Mirjam•over 2 years ago
Verified review
very nice experience
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Vicky•over 2 years ago
Verified review
Ontzettend blij met mijn haar, Larissa knipt altijd naar hoe ik het wil en ik vertrouw haar volledig!
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Kitty•over 2 years ago
Verified review
Goed geknipt door Jaimy. Ik kon meteen door naar feestje.