Zoals altijd weer goed geholpen. Je voelt je echt op je gemak in deze kapsalon.
Styled by Larissa•Men's Haircut
Emile•over 2 years ago
Verified review
Altijd tevreden over mijn behandeling en vriendelijk personeel. Ik kom hier nu al enkele jaren
Styled by Astrid•Ladies' Haircuts
Wendy•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prima geknipt en heerlijke masker behandeling gehad.
Styled by Larissa•Men's Haircut
Rene•over 2 years ago
Verified review
Er hangt een fijne sfeer en zeer klantvriendelijk. Mellanie luisterde goed naar mijn wensen waardoor het resultaat helemaal perfect was.
Kom zeker terug!