Heel tevreden en er wordt goed geluisterd hoe je je haar geknipt wil hebben.
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
Eugenie•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kom nu bijna 2 jaar bij Hairin by Sisters. Elke keer weer ben ik ontzettend tevreden. Altijd eerlijk advies. Mijn vaste kapster is Larissa, hele fijne en lieve meid en onwijs kundig! Ook de rest van het team is altijd ontzettend vriendelijk.
Styled by Larissa•Ladies' Half Head Highlights
Isaura•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Medewerkers zijn aardig en goed
Styled by Astrid•Men's Haircut
Fred•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Larissa heeft mij vakkundig, plezierig en goed geholpen.
Het is een fijne en aangename kapsalon.