Vriendelijk en goed geholpen en onder het genot van een bakkie koffie.
Styling door Jaimy•
Vrouwen knippenToon alles…
Petra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely lady and great haircut 😀
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel tevreden en er wordt goed geluisterd hoe je je haar geknipt wil hebben.
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Eugenie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom nu bijna 2 jaar bij Hairin by Sisters. Elke keer weer ben ik ontzettend tevreden. Altijd eerlijk advies. Mijn vaste kapster is Larissa, hele fijne en lieve meid en onwijs kundig! Ook de rest van het team is altijd ontzettend vriendelijk.