Heel professioneel salon, ze werken met verf en peroxide zonder ammoniak en dat is heel fijn . Alles wordt netjes genoteerd zodat je volgende keer niks hoef uit te leggen. In een woord heel fijne salon
Styling door Larissa•
Vrouwen knippenToon alles…
Fariba•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ben super tevreden! Heel veel persoonlijke aandacht en adviezen. Zeker nieuwe vaste klanten gehaald!
Styling door Zayra•Krullen-knippen
Agnes•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer helemaal tevreden de salon uitgelopen! Jaimy heeft mijn haar mooi bijgekleurd en ze is een gezellige meid om mee te kletsen. De koffie is hier ook erg lekker, niet onbelangrijk als je 1.5 uur zit. Tot binnenkort weer!
Styling door Jaimy•Kleuren - volledig
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk en goed geholpen en onder het genot van een bakkie koffie.