Altijd fijn om door 1 van de dames geknipt te worden. Deze keer door Larissa. Belangrijk om iemand hierbij te vertrouwen en dat doe ik haar! Ze is zó goed en zo'n fijne vrouw 🧡
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Monique•over 2 years ago
Verified review
Hele fijne kapper! Elke keer zo goed behandeld. Echt een aanrader :)
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
Floor•over 2 years ago
Verified review
Altijd top!
Styled by Zayra•
BraidsShow all…
Mariska•over 2 years ago
Verified review
Leuke, gezellige kapper. Ik kom hier al jaren.
Styled by Jaimy•Men's Haircut
Olaf•over 2 years ago
Verified review
Heel tevreden, goed gekleurd , vriendelijk personeel