Altijd fijn om door 1 van de dames geknipt te worden. Deze keer door Larissa. Belangrijk om iemand hierbij te vertrouwen en dat doe ik haar! Ze is zó goed en zo'n fijne vrouw 🧡
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Monique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapper! Elke keer zo goed behandeld. Echt een aanrader :)
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Floor•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top!
Styling door Zayra•
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Mariska•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke, gezellige kapper. Ik kom hier al jaren.
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Olaf•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden, goed gekleurd , vriendelijk personeel