Afspraak snel gemaakt, fijne binnenkomst, goed overleg ivm nieuw kspsel/stukje eraf, taakverdeling efficiënt zodat je niet lang hoeft te wachten en ook tips om je haar makkelijk en snel in model te brengen.
Ik kom hier graag
Vrouwen knippenToon alles…
Miriam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geen andere woorden als een Top Salon!!!!
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Marina1965•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
T was weer heerlijk wat een verwennerij lekker mn haar gewassen ( ben haar naam kwijt 🫣) en weer een lekker kort koppie , Dank je wel Larissa .
Tot over een paar weken weer .😉
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Therese•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel tevreden over de jongens knipperen. Mijn zoon had naar zijn zin en was heel blij met frisse kapsel.
Styling door Astrid•Jongens knippen
Agnieszka•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd ben ik ook deze keer weer prima geholpen.