Ik laat altijd mijn haar knippen door Jaimy en krijg daarna altijd veel complimentjes over mijn haar :) Super tevreden dus!
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
Jacky•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn zoontje vind naar de kapper gaan niet altijd even leuk. De meiden helpen enorm om hem op z’n gemak te stellen en zijn onwijs vriendelijk en maken het zo leuk mogelijk.
Heel fijn echt een tip om hierheen te gaan om jonge kinderen te laten knippen.
Styled by Larissa•Boys' Haircuts
Romy•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super lieve meiden die meedenken, en mij heel fijn geknipt en gekleurd hebben voor een goeie prijs!!
Ladies' HaircutsShow all…
Laura•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals altijd weer helemaal naar wens geknipt. Professionaliteit en gezelligheid gaan in deze salon hand in hand. Ik heb gelijk weer voor volgende maand geboekt.