Ik laat altijd mijn haar knippen door Jaimy en krijg daarna altijd veel complimentjes over mijn haar :) Super tevreden dus!
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Jacky•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn zoontje vind naar de kapper gaan niet altijd even leuk. De meiden helpen enorm om hem op z’n gemak te stellen en zijn onwijs vriendelijk en maken het zo leuk mogelijk.
Heel fijn echt een tip om hierheen te gaan om jonge kinderen te laten knippen.
Styling door Larissa•Jongens knippen
Romy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super lieve meiden die meedenken, en mij heel fijn geknipt en gekleurd hebben voor een goeie prijs!!
Highlights - heel hoofdToon alles…
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd weer helemaal naar wens geknipt. Professionaliteit en gezelligheid gaan in deze salon hand in hand. Ik heb gelijk weer voor volgende maand geboekt.