Altijd een fijne sfeer en erg tevreden over het resultaat. De kapsters denken ook goed mee.
Styling door Jaimy•Kleuren - volledig
Wendy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
fantastische salon! larissa is een topper!! ze begrijpt helemaal wat je bedoelt!!
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
T was druk , had besproken met Larissa die was druk Melanie pakte het super op . Ben tevreden de deur uit gegaan . Fijne feestdagen allemaal , ik zie er weer piekfijn uit .👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Highlights - half hoofdToon alles…
Therese•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik werd weer heel vriendelijk ,beleefd en vakkundig behandeld door Larissa. Ik ben heel tevreden.